Kampania wizerunkowa projektu stypendialnego Dolina Kreatywna


"Dolina Kreatywna, czyli czego szuka młoda sztuka" ma na celu
zwiększenie zainteresowania młodych twórców udziałem w
poszczególnych konkursach oraz promocję "Doliny Kreatywnej".

20.02.2008 08:00

Grupą docelową kampanii są młodzi artyści w wieku 14-25 lat z całej Polski, ich opiekunowie oraz szeroka opinia publiczna.

Trzonem promocji jest ogólnopolska kampania PR opierająca się przede wszystkim na współpracy z mediami: tytułami prasy regionalnej, młodzieżowej i artystycznej oraz regionalnymi i lokalnymi rozgłośniami radiowymi, a także z ośrodkami kulturalnymi z całej Polski. Projekt jest promowany również poprzez współpracę partnerską z portalami społecznościowymi (grono.net, pino.pl, ithink.pl) oraz z witrynami poświęconymi kulturze i sztuce (kulturaonline.pl, independent.pl). Jego twórcy współpracują także z Radiem Bis.

Przedsięwzięciu towarzyszą liczne imprezy kulturalne w regionach - m.in. w dolnośląskim, łódzkim, mazowieckim i podlaskim, podczas których prezentowany jest projekt oraz dokonania i sylwetki jego laureatów.

Za kampanię PR odpowiada Lighthouse Consultants. W przygotowaniu jest kampania wizerunkowa projektu w internecie, która ma ruszyć w ciągu najbliższych tygodni.

"Dolina Kreatywna, czyli czego szuka młoda sztuka" to prowadzony od trzech lat cykliczny projekt stypendialny Telewizji Polskiej. Projekt skierowany jest do młodych twórców (14-25 lat) i obejmuje 10 dziedzin sztuki: multimedia, fotografię, literaturę, taniec, sztuki plastyczne, muzykę, teatr, film, animację kultury oraz design. Laureaci są prezentowani na antenie TVP2 w programie "Dolina Kreatywna", emitowanym w czwartą niedzielę każdego miesiąca późnym wieczorem.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)