Kampania telewizyjna leku na hemoroidy
'Posterisan - siedzenie nie boli' pod takim hasłem ruszyła kampania telewizyjna leku na hemoroidy Posterisan.
17.10.2006 07:10
Spoty będą emitowane do końca listopada m.in. w TVP1, TVP2, TVN, TVN24, TVN Style, TVN7, TVP3, Zone Europa, Zone Reality, Kino Polska, Ale Kino!, Hallmark.
Spot reklamowy przygotowany w formie oryginalnej, wesołej animacji ma na celu pokazanie choroby hemoroidalnej jako powszechnego problemu, o którym można mówić bez wstydu i zażenowania. Takie swobodniejsze potraktowanie tematu powinno wzbudzić także bardziej otwarte podejście do tej częstej dolegliwości. Celem kampanii jest także wzrost spontanicznej znajomości marki Posterisan® jako unikalnego i skutecznego leku na hemoroidy - podano w komunikacie.
Wzmocnieniem kampanii jest dedykowana witryna dotycząca hemoroidów WWW.hemoroidy.info.pl zawierająca szczegółowe informacje dla pacjentów oraz umożliwiająca zamówienie bezpłatnego poradnika.