Kampania reklamowa prezerwatyw Durex

W prasie rozpoczęła się kampania reklamowa nowych prezerwatyw Durex "Easy-on".

04.11.2005 06:43

Celem działań jest wsparcie kampanii telewizyjnej informującej o nowych produktach - prezerwatywy o anatomicznym kształcie.

Przekaz reklam jest prosty: Prezerwatywy Durex "Easy-on", to wygoda zakładania, komfort użytkowania i idealne przyleganie, w każdej sytuacji.

Kreację reklamy prasowej dla marki Durex stworzono z myślą o grupie docelowej. Są to osoby aktywne, wymagające i poszukujące nowych wrażeń.

Kampania potrwa do końca roku, prócz prasy dla młodych czytelników obejmie także pisma z branży handlowej.

Kreację przygotowała Agencja Marketingu Zintegrowanego Max Arpp.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)