Kampania reklamowa Livebox Generation Show

Telekomunikacja Polska organizuje dla wszystkich użytkowników neostrady tp lub liveboxa tp największą rodzinną imprezę mijającego lata.

23 września 2006 na Torze Wyścigów Konnych Służewiec w Warszawie odbędzie się Livebox Generation Show. Ruszyła właśnie duża kampania reklamowa tego wydarzenia, która obejmuje:

ATL: Telewizja (między innymi TVP, TVN, Polsat, AT Media, AT Media muzyczne) - od 25 sierpnia

Outdoor – od 18 sierpnia

Reklama na samochodach Smart – od 28 sierpnia

Internet – (między innymi gazeta.pl, onet.pl, wp.pl, nuta.pl, ad.net) od 24 sierpnia BTL: POSM (m.in..plakaty,naklejki na szybę w punktach sprzedaży.), newsletter do klientów dołączony do rachunków we wrześniu

Kreacja: Testardo.

Media: Initiative.

Patroni medialni: TVP, RMF FM, Metro i Wirtualna Polska.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)