Kampania lodów Zielona Budka
Zielona Budka rozpoczęła telewizyjną kampanię reklamową skierowaną do młodych smakoszy lodów Hugo - najnowszych produktów firmy.
24.05.2006 06:38
„Pyszne lody o smaku Przygody” to hasło rozpoczynającej się właśnie kampanii reklamowej najnowszych lodów Zielonej Budki – Hugo. 15 sekundowy spot oraz dwa 8 sekundowe bilbordy sponsorskie przygotowano z myślą o młodych konsumentach w wieku od 6 do 15 lat. Głównym zadaniem kampanii jest wsparcie reklamowe tegorocznej nowości Zielonej Budki – rodziny lodów Hugo, w skład której wchodzą lody impulsowe: Hugo kubek 130 ml, Hugo Agent na patyku, Hugo Skrzynia Skarbów (9 różnych propozycji lodów na patyku) oraz lody familijne: Hugo czekoladowy odlot i Hugo żelkowe szaleństwo w pojemnikach 650 ml.
Emisję filmów reklamowych zaplanowano od 20 maja do 25 czerwca. Spoty reklamowe zobaczymy w TVP1 przed popularną „Wieczorynką” oraz programami dla dzieci „Cybermysz”, „5-10-15” i „Ziarno”; w telewizji Polsat w trakcie emisji programu Hugo, a także w kanałach dziecięcych Jetix i Cartoon Network. „Programy telewizyjne oraz czas antenowy zostały dobrane z pieczołowitą starannością tak, aby maksymalnie wykorzystać siłę ich widowni i poinformować grupę celową o nowym produkcie – lodach Hugo” – powiedziała Dagmara Frysiak, Dyrektor ds. Marketingu Zielonej Budki. Firma zaplanowała ponad 85 emisji spotów tygodniowo.
Kreacją kampanii oraz koordynacją produkcji spotów zajęła się agencja QST Advertsing (QST Marketing Group), media zaplanował dom mediowy Starcom.