Kampania Knorra z serduchem
Agencja interaktywna OS3 multimedia wygrała przetarg prowadzony przez firmę Unilever na obsługę kampanii okolicznościowej Nudle Knorr.
12.02.2006 23:38
Celem trwającej właśnie akcji jest poinformowanie grupy docelowej o promocyjnym zestawie Nudle Knorr oraz wzmocnienie wizerunku marki wśród młodzieży.
– Do zrealizowania kampanii walentynkowej wybraliśmy Ostrych, ponieważ oni najlepiej zrozumieli specyfikę naszej marki, czego dowodem były przedstawione przez nich projekty. W podjęciu decyzji pomogła nam także znajomość portfolio agencji i jej bogate doświadczenie w marketingu internetowym skierowanym do zróżnicowanych grup docelowych – powiedział Karol Piekutowski, Marketing Specialist Knorr Nudle.
Dwutygodniowa kampania internetowa skierowana jest do młodzieży, która jest szczególne wrażliwa na nachalny przekaz marketingowy. Kreacja oraz copy musiały być więc naturalne, z odrobiną humoru zrozumiałego dla przedstawicieli grupy docelowej. Formaty reklamowe jak banner, billboard, toplayer pojawiają się w tych częściach portali, w których młodzież czuje się swobodnie i kontaktuje się ze znajomymi, jak randki, czat czy blogi. Reklamy emitowane są także w komunikatorach, a za pośrednictwem minisite www.nudleserducho.pl można także wysyłać elektroniczną kartką walentynkową.
– Unilever to Klient, który wymaga sprawnego i szybkiego działania. Od momentu rozstrzygnięcia przetargu do uruchomienia kampanii minęło zaledwie kilka dni. Tak szybki czas realizacji zamówienia możliwy był dzięki zaangażowaniu szeregu osób zarówno ze strony Klienta, jak i naszej agencji – wyjaśnił Marcin Maj, Dyrektor Zarządzający OS3 multimedia.