Kampania internetowa Nestlé Aquarel
Wystartowała internetowa kampania reklamowa wody Nestlé Aquarel.
Głównym celem prowadzonych działań jest wzmocnienie wizerunku marki
jako wody źródlanej dla całej rodziny oraz podkreślenie niskiej
ceny.
14.03.2008 08:00
Kampania internetowa wody Nestlé Aquarel jest skierowana do kobiet z dziećmi w wieku 25-44, z dużych miast (20.000+).
Kampania będzie obecna na głównych portalach ogólnopolskich oraz wortalach tematycznych, szczególnie kobiecych i parentingowych.
Kampania będzie prowadzona do końca grudnia 2008. Agencja Raczkiewicz Chenczke Consultants, pracująca na stałe z Nestlé Waters Polska, przygotowała rekomendację strategiczną i merytoryczną dotyczącą komunikacji w internecie. Agencja jest także odpowiedzialna za zakup i planowanie mediów w obrębie rekomendowanych działań. Kreację na zlecenie agencji Raczkiewicz Chenczke Consultants wykonała Interactive Marketing Partner we współpracy z GoldenSubmarine.