Kampania edukacyjna 'Czysty rynek'- nowa jakość'
Agencja Lignar PR zajęła się realizacją kampanii edukacyjnej 'Czysty rynek - nowa jakość'.
30.01.2006 06:16
Chodzi o propagowanie przejrzystych zasad funkcjonowania rynku miejskich przewozów autobusowych i piętnowanie wszelkich nieprawidłowości. Partnerami są: Ogólnopolski Związek Pracodawców Transportu Samochodowego oraz Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Komunikacji Rzeczpospolitej Polskiej. Patronat medialny nad kampanią objął autobusowy serwis informacyjny InfoBus (www.infobus.pl).
Celem kampanii „Czysty rynek – nowa jakość” jest zwrócenie uwagi opinii publicznej na problemy i zagadnienia związane z autobusową komunikacją miejską. Ma ona także służyć uświadomieniu decydentom szczebla miejskiego konieczności szybszego uwalniania rynku publicznego transportu zbiorowego. Organizatorzy przygotowali programy edukacyjne propagujące bezpieczeństwo w komunikacji zbiorowej, pokazywane są dobre przykłady rozwiązań funkcjonujących z powodzeniem w dużych miastach europejskich, zwłaszcza rozwiązania proekologiczne. Wiele uwagi poświęcono przejrzystości procedur przetargowych. Relacje z organizowanych w ramach kampanii akcji są dostępne na stronie www.bus-kampania.com.pl.