Kampania autopromocyjna Clear Channel
"SuperNet wspiera najlepiej" - pod takim hasłem Clear Channel
Poland rozpoczyna kampanię promocyjną sieci nośników formatu 6x3.
Działania zaplanowano do końca września, a ich głównym celem jest
budowanie wizerunku SuperNet 6x3 jako skutecznego narzędzia
wspierającego cele biznesowe klientów.
10.06.2008 08:00
Kampania skierowana do obecnych i potencjalnych klientów operatora: domów mediowych oraz klientów bezpośrednich. Koncept kreatywny opiera się na wykorzystaniu wizerunku pracowników działu sprzedaży Clear Channel, którzy bazując na swoim doświadczeniu w budowaniu całościowych rozwiązań reklamy zewnętrznej, rekomendują SuperNet 6x3 jako sprawdzone narzędzie marketingowe.
Kampania nośników SuperNet 6x3 realizowana będzie przy wykorzystaniu narzędzi marketingu bezpośredniego - mailingu pocztowego oraz internetowego. Zaplanowano także reklamy w prasie oraz działania z zakresu PR.
Sieć nośników SuperNet 6x3 to sieć miejska. O jej charakterze decydują najwyższej jakości lokalizacje przy głównych trasach komunikacyjnych, w centrach miast i w otoczeniu centrów handlowych, a także elegancka ekspozycja. Sieć odgrywa obecnie istotną rolę w portfolio Clear Channel Poland. W dwa lata po wprowadzeniu na rynek sieć liczy blisko 2000 powierzchni oraz notuje największą dynamikę wzrostu sprzedaży na tle konkurencji - aż 264%. W 2007 roku Clear Channel zanotował 80% wzrost liczby kampanii z udziałem nośnika SuperNet 6x3 w stosunku do 2006 roku. W 2007 roku udziały SuperNet 6x3 wzrosły o 117%, podczas gdy cały segment odnotował wzrost tylko o 24%.