Kampania ambientowa Fiata w galeriach handlowych
Starcom i Ambient Polska zrealizowały kampanię ambientową dla Fiata
w największych galeriach handlowych Polski.
17.09.2008 08:00
W centralnych punktach każdej galerii ustawiono stoiska, na których promowane są poszczególne marki Fiata: 500, Bravo, Linea, Croma, Punto, Qubo oraz Sedici. Oprawę prezentacji stanowi intensywna komunikacja na powierzchniach reklamowych wewnątrz i na zewnątrz galerii. Powierzchnie i nośniki zaplanowano indywidualnie dla każdego obiektu.
Kampanię realizowano m.in. w Galerii Kazimierz i Galerii Krakowskiej (Kraków), Silesia City Center (Katowice), Arkadach Wrocławskich (Wrocław), Starym Browarze (Poznań), Galerii Manufaktura (Łódź), Galerii Bałtyckiej (Gdańsk), Galerii Mokotów i Złotych Tarasach (Warszawa).
Całkowita powierzchnia reklam we wszystkich galeriach handlowych przekracza 9 tys. m2.
Za kreację odpowiada agencja Leo Burnett. Wykonanie kampanii zlecił dom mediowy Starcom. Za dobór nośników i niestandardowe powierzchnie reklamowe odpowiada firma Ambient Polska, która była również wykonawcą kampanii.