Kampania abonamentowa TVP
Od 17 listopada w prasie ruszyła kampania informacyjna, dotycząca abonamentu radiowo-telewizyjnego.
20.11.2006 07:10
Telewizja Polska chce przypomnieć firmom i instytucjom, że - w świetle obowiązującej ustawy z dnia 21 kwietnia 2005 r. o opłatach abonamentowych - są one zobowiązane do uiszczania opłaty abonamentowej za używanie odbiorników radiofonicznych i telewizyjnych.
Ustawa zobowiązuje instytucje do uiszczania opłat abonamentowych za używanie odbiorników radiofonicznych i telewizyjnych: za każdy odbiornik radiowy i telewizyjny, znajdujący się w danej instytucji oraz za każdy odbiornik w samochodzie służbowym, z zastrzeżeniem, iż odbiorniki te są w stanie umożliwiającym natychmiastowy odbiór programu (z zastrzeżeniem postanowień art. 2 ust. 5 pkt 2 ustawy).
Wysokość abonamentu ustalana jest rozporządzeniem KRRiT i miesięcznie wynosi za odbiornik radiofoniczny 6,20 zł miesięcznie, za telewizor i radio 16,70 zł. miesięcznie.
Kampania potrwa od 17 listopada do 15 grudnia br. W tym czasie w dziennikach ogólnopolskich - „Gazecie Wyborczej”, „Rzeczpospolitej”, „Pulsie Biznesu”, „Gazecie Prawnej” oraz „Dzienniku” ukaże się ogłoszenia TVP.