Trwa ładowanie...
dv9l44x
27-03-2006 23:18

Kamis promuje swoje produkty

Marka Kamis intensyfikuje działania reklamowe. Do końca kwietnia zaplanowane zostały dwie kampanie reklamowe, które będą prowadzone równolegle.

dv9l44x
dv9l44x

Pierwsza z nich to kampania wielkanocna, która w formie advertoriali pojawi się w prasie kobiecej i opiniotwórczej. Druga: wizerunkowo-produktową „Smak i aromat uwięzione na dłużej” realizowana będzie na billboardach oraz w bankomatach. Zintegrowane działania reklamowe komunikować będą najwyższą jakość produktów Kamis oraz ekspercki charakter marki Kamis – lidera rynku przypraw w Polsce.

Celem kampanii jest przypomnienie Konsumentom portfolio przypraw Kamis oraz przedstawienie pomysłów kulinarnych na wielkanocne menu doprawione szczypta przypraw Kamis.

Kampania jest prowadzona w prasie kobiecej: Claudia, Przyjaciółka „Akademia Dobrej Kuchni”, Naj „100 dań”, Naj, Twój Styl, Tina, Tina „Smacznego”, Viva, Gala, Wysokie Obcasy, Świat Kobiety, Dobre Rady, Elle, Sól i Pieprz oraz w prasie opiniotwórczej: Newsweek „Świąteczny stół”, Polityka „Stół Polityki”.Grupa docelowa tej kampanii to kobiety, wiek 25-54, średnie i wyższe wykształcenie, dochody powyżej średniej krajowej.

„Smak i aromat uwięzione na dłużej” – kampania wizerunkowo-produktowa Kamis

dv9l44x

Kampania wizerunkowo-produktowa stanowi kontynuacje kampanii prowadzonej w listopadzie i grudniu 2005 r. Jej głównym celem jest wzmocnienie przekazu dotyczącego nowego opakowania przyprawy Kamis ze struną, które Kamis wprowadził jako pierwsza w kategorii przypraw jednorodnych.

Pierwsze uderzenie tej kampanii w listopadzie i grudniu było prowadzone w telewizji i prasie kobiecej. Obecnie kampania obejmuje outdoor – jest to 578 billboardów o wymiarach 5x2 oraz 4x3, zasięg ogólnopolski oraz bankomaty w sieci Euronet – 412 nośników, ekrany autoryzacyjne.

Grupa docelowa tej kampanii to kobiety, wiek 25-54, średnie i wyższe wykształcenie, przede wszystkim mieszkanki dużych i średnich miast. Kampania wykorzystuje okres przedświąteczny jako czas wzmożonych zakupów przypraw.

Zakupem mediów na cele obydwu kampanii zajmuje się dom mediowy MEDIACOM, kreacją kampanii, agencja QSTMarketing.

Kampania jest uzupełniona działaniami PR, prowadzonymi we własnym zakresie.

dv9l44x
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dv9l44x
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj