Kamis promuje swoje produkty
Marka Kamis intensyfikuje działania reklamowe. Do końca kwietnia zaplanowane zostały dwie kampanie reklamowe, które będą prowadzone równolegle.
Pierwsza z nich to kampania wielkanocna, która w formie advertoriali pojawi się w prasie kobiecej i opiniotwórczej. Druga: wizerunkowo-produktową „Smak i aromat uwięzione na dłużej” realizowana będzie na billboardach oraz w bankomatach. Zintegrowane działania reklamowe komunikować będą najwyższą jakość produktów Kamis oraz ekspercki charakter marki Kamis – lidera rynku przypraw w Polsce.
Celem kampanii jest przypomnienie Konsumentom portfolio przypraw Kamis oraz przedstawienie pomysłów kulinarnych na wielkanocne menu doprawione szczypta przypraw Kamis.
Kampania jest prowadzona w prasie kobiecej: Claudia, Przyjaciółka „Akademia Dobrej Kuchni”, Naj „100 dań”, Naj, Twój Styl, Tina, Tina „Smacznego”, Viva, Gala, Wysokie Obcasy, Świat Kobiety, Dobre Rady, Elle, Sól i Pieprz oraz w prasie opiniotwórczej: Newsweek „Świąteczny stół”, Polityka „Stół Polityki”.Grupa docelowa tej kampanii to kobiety, wiek 25-54, średnie i wyższe wykształcenie, dochody powyżej średniej krajowej.
„Smak i aromat uwięzione na dłużej” – kampania wizerunkowo-produktowa Kamis
Kampania wizerunkowo-produktowa stanowi kontynuacje kampanii prowadzonej w listopadzie i grudniu 2005 r. Jej głównym celem jest wzmocnienie przekazu dotyczącego nowego opakowania przyprawy Kamis ze struną, które Kamis wprowadził jako pierwsza w kategorii przypraw jednorodnych.
Pierwsze uderzenie tej kampanii w listopadzie i grudniu było prowadzone w telewizji i prasie kobiecej. Obecnie kampania obejmuje outdoor – jest to 578 billboardów o wymiarach 5x2 oraz 4x3, zasięg ogólnopolski oraz bankomaty w sieci Euronet – 412 nośników, ekrany autoryzacyjne.
Grupa docelowa tej kampanii to kobiety, wiek 25-54, średnie i wyższe wykształcenie, przede wszystkim mieszkanki dużych i średnich miast. Kampania wykorzystuje okres przedświąteczny jako czas wzmożonych zakupów przypraw.
Zakupem mediów na cele obydwu kampanii zajmuje się dom mediowy MEDIACOM, kreacją kampanii, agencja QSTMarketing.
Kampania jest uzupełniona działaniami PR, prowadzonymi we własnym zakresie.