Trwa ładowanie...
d2mtzzd
glamour
09-07-2007 08:00

Joy liderem, duży wzrost Glamour


ZKDP: większość luksusowych miesięczników dla kobiet zanotowała w
kwietniu 2007 wzrost sprzedaży.

d2mtzzd
d2mtzzd

Liderem był miesięcznik "Joy" (Hearst Marquard Publishing), który sprzedał się w nakładzie 252 590 egz. (na rynku od kwietnia 2006 - spadek o 1,1 proc.) - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtulnemedia.pl.

Na drugim miejscu - ze sprzedażą 242 586 egz. - uplasował się "Twój Styl" (Bauer). W analogicznym okresie 2006 r. sprzedaż tego miesięcznika była o 8 proc. niższa (224 523 egz.).

Na podium uplasował się także urodzinowy numer "Glamour" (G+J Polska) - sprzedaż wyniosła 208 177 egz. (290 099 egz. w kwietniu 2006).

kwiecień
* * 2007 2006
ZKDP Sprzedaż ogółem
Joy 252590 255636
Twój Styl 242586 224523
Glamour 208177 290099
Avanti 158230 150462
Cosmopolitan 110804 112867
Pani 104372 79663
Elle 83822 63831
Uroda 61714 55181
Zwierciadło 60447 64117
Sukces 34774 30701
Shape 29639 33368
Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy wzrost sprzedaży odnotował miesięcznik "Glamour".

2007
* * kwiecień marzec
ZKDP Sprzedaż ogółem
Joy 252590 258455
Twój Styl 242586 236568
Glamour 208177 109867
Avanti 158230 178839
Cosmopolitan 110804 123286
Pani 104372 92644
Elle 83822 79565
Uroda 61714 56434
Zwierciadło 60447 87637
Sukces 34774 42617
Shape 29639 52636

d2mtzzd
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2mtzzd
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj