Jet Line reklamuje Kubusia Play na Airboardach

Kampania rozpoczęła się 1 czerwca i będzie prowadzona w największych miastach, m.in. w Warszawie, Gdańsku, Krakowie, Katowicach, Poznaniu, Szczecinie.

09.06.2006 06:40

W każdym z miast ekspozycje na Airbordach (12x8m) odbywają się przez około dwa dni w najbardziej uczęszczanych miejscach takich jak: centra handlowe, znane place, kina, uczelnie wyższe, główne ulice. Przykładowo w Warszawie reklamy Airboardów staną w takich atrakcyjnych lokalizacjach jak: Plac Bankowy, okolice Sali Kongresowej, czy SGH.

Ubiegłoroczna kampania na Airboardach przeprowadzona była zarówno w miastach, jaki w miejscowościach wypoczynkowych. "Zależało nam na umiejscowieniu komunikatu nie tyle na standardowych nośnikach zlokalizowanych przy trasach, ale przede wszystkim na wzmocnieniu zainteresowania nowym produktem. Tę rolę, spełniły szczególnie Airboardy, które zwracają uwagę konsumentów" - mówi Dorota Liszka, PR Manager Grupy Maspex Wadowice.

Jet Line odpowiada za przygotowanie miejsc ekspozycji Airboardów, zapewnia obsługę techniczną: montaże, demontaże, transport, nośników, ochronę na miejscu.

Kampania odbywa się na zlecenie ZenithMedia.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)