Jet Line oferuje 3 typy nośników reklamowych w kurortach
Jet Line, firma reklamy zewnętrznej, przygotowała dla swoich
klientów specjalną wakacyjną ofertę. Marketerzy chcący dotrzeć z
przekazem do osób wypoczywających w popularnych nadbałtyckich
kurortach mogą skorzystać z 14-dniowych pakietów z udziałem trzech
różnych typów nośników mobilnych - airboardów, mobijetów i nowych
jetbike'ów.
06.06.2008 08:00
Podobnie jak w ubiegłych latach na polskich plażach pojawią się pneumatyczne airboardy (o wymiarach 12x8 m). Ich zaletą jest wielkość, szybki montaż i możliwość przeniesienia w inne miejsce. Natomiast mobijety, samochody wyposażone w oświetlone tablice 6x3 m, będą się poruszać po głównych ulicach 12 najpopularniejszych miejscowości Wybrzeża. Z kolei w miejscach, do których nie można wjechać samochodem, wczasowicze zobaczą jetbike'i - pojazdy reklamowe napędzane siłą mięśni, zbliżone konstrukcją do rowerów. Akcje można planować w terminach od 21 czerwca do końca sierpnia, czyli w okresie wakacji szkolnych.
Airboard jest nośnikiem, który przyciąga wzrok odbiorców ze względu na pojawianie się w niestandardowych miejscach i swój niebagatelny rozmiar. Mobijety zapewniają dużą elastyczność w realizowaniu kampanii dzięki nadajnikom, które pozwalają precyzyjnie określić aktualne miejsce, w którym znajduje się pojazd i w razie potrzeby zmodyfikować zaplanowaną trasę. Z kolei zadaniem jetbike'ów jest dotarcie do wszystkich miejsc, w których, ze względów technicznych, nie mogą pojawić się airboardy i mobijety. Wykorzystanie wszystkich typów nośników pozwala na reagowanie na zmieniające się warunki pogodowe i kierowanie reklamy w miejsca o największym natężeniu potencjalnych odbiorców w zależności od pory dnia.
- Mamy trzy różne nośniki mobilne, które sprawiają, że nadmorska kampania out-of-home musi zostać zauważona przez osoby spędzające wakacje na polskim Wybrzeżu - stwierdził Michał Ciundziewicki, prezes Jet Line. - Do dyspozycji naszych klientów są także tablice motorway 12x4 m, które mogą towarzyszyć potencjalnym odbiorcom już podczas samochodowej podróży nad morze. Liczymy, że dzięki tej uzupełniającej się ofercie, nasi klienci odniosą latem marketingowy sukces - dodał.