Jesienna ofensywa Cyfrowego Polsatu

Cyfrowy Polsat wprowadza pakiet za 9,90 zł miesięcznie, odświeża wizerunek oraz rusza z kampanią reklamową.

05.10.2006 07:10

Od października nowością w ofercie programowej Cyfrowego Polsatu jest Pakiet Mini dostępny w cenie 9,90 zł miesięcznie.

„Zawartość nowego pakietu utrzymana jest w charakterze familijnym, będącym wyróżnikiem naszej platformy. Każdy z domowników znajdzie w nim swoje ulubione pozycje, a jest ich naprawdę wiele.” – zapowiada Dominik Libicki, prezes zarządu, Cyfrowy Polsat S.A.

Posiadacze Pakietu Mini będą mieli dostęp do wielu kanałów polskojęzycznych - Polsat, TV 4, Polsat 2, Polsat Zdrowie i Uroda, TVP 1, TVP 2, TVP Polonia, TVP Kultura, Puls, Mango 24, TVN, TVN Siedem, TV Biznes, VIVA, 4fun TV, ITV, TELE 5, Polonia 1 oraz do szeregu kanałów zagranicznych – m.in. CNN, BBC Word, EuroNews, Bloomberg TV, DW, NBC, Rainews, RTL, RTL II, Rai Uno, VOX, SAT 1, PRO7, Planeta Sport, TV5, Fashion TV, TV Moda, Canale 5, MTV 5, Magic TV, HIT Channel, Super RTL.

Odświeżony wizerunek Cyfrowego Polsatu

W październiku Cyfrowy Polsat odświeży swój wizerunek. Podstawowa zmiana dotyczy logotypu firmy. Zostały zachowane jego charakterystyczne elementy (kula), ale nadano mu nową formę graficzną i zastosowano nowy podział kolorystyczny.

„Nowe logo jest nowocześniejsze, bardziej dynamiczne, pokazuje, że nasza platforma zajmuje się zaawansowanymi technologiami. Doskonale koresponduje z charakterem Cyfrowego Polsatu i jego strategią rozwoju.” – mówi Dominik Libicki.

Jak podano w komunikacie nowy logotyp będzie wyznacznikiem nowego wizerunku platformy. Bardziej nowoczesnego charakteru nabiorą materiały wizerunkowe, sprzedażowe i promocyjne firmy. Cyfrowy Polsat zaprosił do współpracy nad nowymi kreacjami najlepszych twórców reklamy na polskim rynku. Logotyp zaprojektował Marek Szwarc, grafik, laureat licznych nagród i wyróżnień, reżyserem spotów telewizyjnych oraz autorem zdjęć do nich jest Mariusz Palej, natomiast nowe zdjęcia do materiałów promocyjnych wykonał Andrzej Tyszko, fotograf uznany nie tylko na rynku polskim. Zmiany w wizualizacji Cyfrowego Polsatu wprowadzane będą sukcesywnie w ciągu najbliższych kilku tygodni.

Jesienna kampania reklamowa

Podstawą działań wizerunkowych będzie kampania telewizyjna. Spoty pojawią się również w internecie, radiu i prasie.

„Nasze spoty pokazują platformę jako źródło przede wszystkim doskonalej rozrywki dla całej rodziny, wskazując jednocześnie na bogactwo oferty programowej. Widzowie będą mogli zobaczyć dwa rodzaje reklam. Spoty wizerunkowe ukazują pozytywne emocje członków rodziny spędzających czas wspólnie z Cyfrowym Polsatem. Filmy tematyczne w subtelny i radosny sposób odkrywają przed widzami zawartość programową platformy ze wskazaniem na ofertę sportową, edukacyjną, filmową i dla dzieci.” – mówi Andrzej Matuszyński, dyrektor marketingu w Cyfrowym Polsacie S.A.

Spoty Cyfrowego Polsatu zobaczyć będzie można na antenie Polsatu, TV4, Discovery Channel, Animal Planet, Ale Kino, Planete, Zone Europa, Zone Club, Zone Reality, National Geographic, AXN, Hallmark i Kino Polska. Reklamy internetowe pojawią się w serwisach m.in.: gazeta.pl, wp.pl, onet.pl. Kampania przeprowadzona zostanie też w prasie telewizyjnej (Tele Świat, Tele Tydzień, Tele Magazyn, To i Owo, Kropka TV) oraz w dziennikach ogólnopolskich (Fakt, Dziennik). Również na antenie ogólnopolskich stacji radiowych pojawią się spoty reklamowe.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Rozgłośnia, a media zakupił dom mediowy OMD Media Direction. Platforma Cyfrowy Polsat została uruchomiona w 2000 roku. Obecnie liczy 850.000 aktywnych użytkowników dekoderów.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)