Trwa ładowanie...
d7opdqn
nordea
29-08-2008 08:00

Jesienna ofensywa banku Nordea


Bezpłatne prowadzenie konta i wypłaty z bankomatów w całym kraju -
tymi korzyściami będzie kusić bank Nordea w najnowszej kampanii
reklamowej ROR.

d7opdqn
d7opdqn

Telewizyjne spoty Nordea Spektrum z Tonym Hyyryläinenem ruszą 29 sierpnia a zobaczymy je w TVN24, kanałach pakietów Discovery i AtMedia, w Gazecie Wyborczej i jej 8 regionalnych mutacjach oraz w bezpłatnym dzienniku Metro. Reklamy w internecie pojawią się w portalach: onet.pl, wp.pl., o2.pl, interia.pl. Ponadto kampanię wspierają akcje BTL w placówkach.

Bank kieruje swój przekaz do mieszkańców dużych miast w wieku 25-45 lat, z przychodami co najmniej 2000 zł miesięcznie.

Autorem kreacji jest krakowska agencja Hand Made, z którą bank pracuje od roku. Spot wyprodukował, współpracujący z bankiem Nordea przy poprzednich kampaniach reklamowych, dom produkcyjny Papaya Films. Kampanię internetową, w tym mikroserwis, zaprojektowała interaktywna agencja Genero.

Media zaplanował dom mediowy MPG, a działania w internecie Media Contacts.


NORDEA SPEKTRUM
cel kampanii: zachęcenie nowych Klientów do otwarcia konta osobistego w banku oraz promocja elektronicznych kanałów dostępu klient: Nordea Bank Polska

d7opdqn

agencja: Hand Made

przedstawiciel klienta: Sławomir Ronkowski

przedstawiciel agencji: Artur Lalewicz

dyrektor artystyczny: Grzegorz Karwala, Karolina Piwowarczyk

copywriter: Radek Jakubiak, Joanna Wierzbiak

dyrektor kreatywny: Marcin Palarczyk

account: Joanna Pająk

reżyser: Piotr Rzepliński

dom mediowy: MPG

dom produkcyjny: Papaya Films

postprodukcja/ 3D: Badi Badi

media: tv (TVN 24, pakiet AtMedia, pakiet Discovery), prasa (Gazeta Wyborcza, Metro), internet (onet.pl, wp.pl., 02.pl, interia.pl.)

czas trwania: 29.08.2008 - 30.09.2008

d7opdqn
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d7opdqn
Więcej tematów