Jesienna ofensywa banku Nordea
Bezpłatne prowadzenie konta i wypłaty z bankomatów w całym kraju -
tymi korzyściami będzie kusić bank Nordea w najnowszej kampanii
reklamowej ROR.
29.08.2008 08:00
Telewizyjne spoty Nordea Spektrum z Tonym Hyyryläinenem ruszą 29 sierpnia a zobaczymy je w TVN24, kanałach pakietów Discovery i AtMedia, w Gazecie Wyborczej i jej 8 regionalnych mutacjach oraz w bezpłatnym dzienniku Metro. Reklamy w internecie pojawią się w portalach: onet.pl, wp.pl., o2.pl, interia.pl. Ponadto kampanię wspierają akcje BTL w placówkach.
Bank kieruje swój przekaz do mieszkańców dużych miast w wieku 25-45 lat, z przychodami co najmniej 2000 zł miesięcznie.
Autorem kreacji jest krakowska agencja Hand Made, z którą bank pracuje od roku. Spot wyprodukował, współpracujący z bankiem Nordea przy poprzednich kampaniach reklamowych, dom produkcyjny Papaya Films. Kampanię internetową, w tym mikroserwis, zaprojektowała interaktywna agencja Genero.
Media zaplanował dom mediowy MPG, a działania w internecie Media Contacts.
NORDEA SPEKTRUM
cel kampanii: zachęcenie nowych Klientów do otwarcia konta osobistego w banku oraz promocja elektronicznych kanałów dostępu klient: Nordea Bank Polska
agencja: Hand Made
przedstawiciel klienta: Sławomir Ronkowski
przedstawiciel agencji: Artur Lalewicz
dyrektor artystyczny: Grzegorz Karwala, Karolina Piwowarczyk
copywriter: Radek Jakubiak, Joanna Wierzbiak
dyrektor kreatywny: Marcin Palarczyk
account: Joanna Pająk
reżyser: Piotr Rzepliński
dom mediowy: MPG
dom produkcyjny: Papaya Films
postprodukcja/ 3D: Badi Badi
media: tv (TVN 24, pakiet AtMedia, pakiet Discovery), prasa (Gazeta Wyborcza, Metro), internet (onet.pl, wp.pl., 02.pl, interia.pl.)
czas trwania: 29.08.2008 - 30.09.2008