Jaki gadżet będzie promował polską kulturę?
Instytut Adama Mickiewicza ogłosił konkurs na gadżety promujące polską kulturę. Studenci i absolwenci architektury i ASP mogą zgłaszać projekty o charakterze ogólnym oraz ekskluzywnym.
30.03.2009 | aktual.: 30.03.2009 10:44
W konkursie ogłoszonym przez Instytut Adama Mickiewicza należy stworzyć projekty gadżetów promujących Polskę jako kraj nowoczesny i otwarty oraz wzbudzających zainteresowanie kulturą polską i wywołujących pozytywne nastawienie do niej. Zadanie jest skierowane do studentów i absolwentów wydziałów projektowania, architektury oraz kierunków artystycznych szkół wyższych. Konkurs dotyczy dwóch rodzajów gadżetów: przeznaczonego do szerokiej dystrybucji, głównie wśród młodych odbiorców, oraz ekskluzywnego, skierowanego do wąskiej grupy międzynarodowych menedżerów i osób na kierowniczych stanowiskach.
Prace nadesłane do 11 maja oceni jury złożone z przedstawicieli uczelni wyższych i instytucji kulturalnych, a trzy najlepsze projekty zostaną nagrodzone i trafią do produkcji.