IQ Marketing dla CitiFinancia
CitiFinancial rozpoczął drugą edycję kampanii pod hasłem "Centrum Redukcji Rat".
01.02.2006 06:19
W tym roku oddziały CitiFinancial zapraszają klientów spłacających kredyty lub pożyczki na Dni Otwarte, podczas których będą oni mogli sprawdzić swoją zdolność kredytową czy możliwość konsolidacji zadłużeń i zapoznać się ze szczegółową ofertą CitiFinancial. Na każdego, kto podczas Dni Otwartych odwiedzi Centrum Redukcji Rat czeka niespodzianka.
IQ Marketing wspólnie z CitiFinancial opracowała koncepcję kampanii oraz kreację materiałów POS (ulotki, plakaty), które będą dystrybuowane w 62 oddziałach CitiFinancial. Dodatkowo agencja zaprojektowała ogłoszenia prasowe zamieszczane w prasie lokalnej i ogólnopolskiej.
Agencja IQ Marketing odpowiedzialna jest za opracowywanie i realizację strategii reklamowej produktów CitiFinancial (Jedna Rata i Pożyczka Gotówkowa) w zakresie full service.