Trwa ładowanie...
Artykuł sponsorowany
26-05-2015 18:45

Internet Plus: Strona internetowa sposobem na przyciągnięcie i utrzymanie Klientów

Twoja firma działa na rynku od lat. Jesteś dumny, bo dawno temu założyłeś stronę WWW, wyprzedzając tym samym konkurencję. Ale czy jesteś pewien, że to właśnie przez zaniedbaną stronę nie tracisz klientów?

Internet Plus: Strona internetowa sposobem na przyciągnięcie i utrzymanie KlientówŹródło: Materiały prasowe
d4eqpcc
d4eqpcc

Jak wynika z raportu „Obecność firm w Internecie 2014”, opublikowanego na stronie www.marketingowy.net, ponad 80% badanych odpowiedziało pozytywnie na pytanie, czy ich firma ma stronę internetową. Taki wynik cieszy i oznacza, że coraz więcej przedsiębiorców postrzega Internet jako kluczowy kanał komunikacji z klientem. Z drugiej strony nie można zapomnieć, że w sieci istnieje ogromna liczba stron internetowych, które nie są na bieżąco aktualizowane. W przypadku witryn firmowych jest to ogromne zaniedbanie, które potrafi skutecznie zrazić potencjalnych klientów. W jaki sposób zatroszczyć się o sieciową wizytówkę firmy, aby ta – zamiast odstraszać – zachęcała do kontaktu?

Jak to wygląda w rzeczywistości?

Jeżeli jesteś przedsiębiorcą i aktywnie korzystasz z sieci, by np. znaleźć nowego kontrahenta biznesowego, to z całą pewnością wiesz, jak bardzo irytujący może być fakt, że nie możesz się skontaktować ze znalezioną firmą, gdyż podany na jej stronie internetowej numer kontaktowy jest nieaktualny, a pod wskazanym adresem od kilku miesięcy ma siedzibę już inne przedsiębiorstwo. Inny przykład? Załóżmy, że udało Ci się dodzwonić do firmy, lecz musisz szukać dalej, gdyż jej oferta widoczna w Internecie już dawno się zdezaktualizowała. Sam przyznasz, że takie sytuacje nie zachęcają do ponownego skontaktowania się z danym podmiotem w przyszłości. Jeżeli nie dbasz o swoją wizytówkę w sieci, to ona również – prędzej czy później – okaże się mało przydatna z punktu widzenia potencjalnego kontrahenta.

W jaki sposób zapobiec opisanym sytuacjom? Najprościej na bieżąco aktualizować wszelkie informacje. Jeżeli jednak brak zmian wynika z faktu, że nie posiadasz wiedzy na temat funkcjonowania swojej strony internetowej lub nie masz czasu na to, by się nią zajmować, to niezbędne okaże się postawienie na współpracę ze specjalistami. Nawiązanie współpracy z zewnętrzną firmą to nie kolejny wydatek, lecz inwestycja w Twoje przyszłe zyski.

Aktualizacja danych to nie wszystko

Nie zawsze wystarcza tylko aktualizacja danych, by strona zainteresowała potencjalnych klientów. Warto pamiętać, że trendy w zakresie tworzenia stron internetowych zmieniają się tak samo dynamicznie jak w innych branżach związanych z nowoczesnymi technologiami. Aktywny internauta nie odpowie na pytanie, w którym roku powstała dana strona internetowa, ale z całą pewnością będzie się orientował, czy strona jest przestarzała, czy też przeciwnie – nowoczesna.

d4eqpcc

Aktualizacja danych kontaktowych czy uzupełnienie oferty to zupełne podstawy, jednak czasem niezbędne jest całkowite przebudowanie strony internetowej. Coraz więcej osób, aby nabyć produkt czy usługę w sieci, korzysta z urządzeń mobilnych. Nieresponsywna strona może być zatem równie wielką przeszkodą w zdobywaniu nowych klientów jak przestarzała witryna.

Na części firmowych stron internetowych znajduje się dział „aktualności”. Brak jego regularnego aktualizowania prowadzi do tego, że potencjalny klient podchodzi nieufnie do treści na niej zamieszczonych. Skoro w tym dziale „nowości” są sprzed roku, to równie dobrze oferta czy ceny mogą być nieaktualne. To kolejny powód, dla którego aktualizowanie zawartości strony jest zupełną podstawą.

Specjaliści, którzy zwiększą Twoje zyski

Jako człowiek interesu możesz nie mieć czasu, by zajmować się swoją stroną firmową. Jako laik masz prawo nie znać się na zagadnieniach związanych z prowadzeniem profili w mediach społecznościowych czy pozycjonowaniem stron. Jako przedsiębiorca masz jednak interes w tym, aby zrobić wszystko, co pozwoli zwiększyć potencjalne zyski Twojej firmy. Osiągniesz to, decydując się na współpracę z profesjonalną firmą, który zadba o Twoją komunikację z potencjalnymi klientami.

Internet Plus to jedna z wielu firm oferujących opiekę nad stronami internetowymi. W odróżnieniu jednak od innych podmiotów działających na rynku oferta tej firmy uwzględnia znacznie szerszy wachlarz usług. Internet Plus jako jedyna firma w Polsce została uhonorowana certyfikatem jakości ISO 9001:2008 w zakresie pozycjonowania stron WWW, prowadzenia kampanii linków sponsorowanych oraz profili społecznościowych. Opinie o Internet Plus zostały zbadane przez Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, który potwierdził wysokie zadowolenie ze świadczonych usług i efektów uzyskanych dzięki współpracy.

d4eqpcc

Zaktualizuj dane, zwróć na siebie uwagę

Internet Plus, marka należąca do HTTPS Sp. z o.o. firmowej strony WWW. Decydując się na współpracą z tą firmą, liczyć można przede wszystkim na kompletną pomoc. Poza aktualizacją danych oraz pozycjonowaniem w wyszukiwarkach internetowych, specjaliści zatrudnieni w Internet Plus zadbają również o kontakt z Twoimi potencjalnymi klientami i w tym celu poprowadzą profile Twojej firmy w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter czy Google+). Ty zaś jako przedsiębiorca będziesz mógł zająć się tym, co potrafisz najlepiej – sprzedażą produktów oraz świadczeniem usług swojej firmy.

d4eqpcc
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Wyłączono komentarze

Jako redakcja Wirtualnej Polski doceniamy zaangażowanie naszych czytelników w komentarzach. Jednak niektóre tematy wywołują komentarze wykraczające poza granice kulturalnej dyskusji. Dbając o jej jakość, zdecydowaliśmy się wyłączyć sekcję komentarzy pod tym artykułem.

Paweł Kapusta - Redaktor naczelny WP
Paweł KapustaRedaktor Naczelny WP
d4eqpcc
Więcej tematów