Internet niezbędnym narzędziem dla małych firm
2/3 właścicieli małych przedsiębiorstw wiele razy w tygodniu korzysta z internetu w celach biznesowych.
17.04.2007 07:10
Wynika z badania Gallup Organization i Wells Fargo.
Z raportu o nazwie ‘Wells Fargo/Gallup Small Business Index’ wynika, że dla ponad 1/3 osób prowadzących małe firmy utrata internetu miałaby duży wpływ na ich interes. 18 procent powiedziało, że gdyby nie było internetu, wycofaliby się z rynku.
3/4 respondentów korzysta online z porad biznesowych. Popularna jest też bankowość internetowa, serwisy społecznościowe, reklama i marketing oraz zarządzanie listą płac.
Ponad 40 procent badanych posiada własną stronę internetową, która pozwala na reklamowanie swoich usług, a także komunikację z klientami, dostawcami i pracownikami. 1/3 takich stron oferuje funkcję przyjmowania zamówień, ale tylko 20 procent akceptuje płatności internetowe.