Innowacyjne rozwiązania w komunikacji i edukacji na międzynarodowej konferencji CSR2.0 w Warszawie
Kampanie społeczne i bojkoty konsumenckie online, rywalizacja, społeczne hackerstwo to tematy, które zdominują międzynarodową konferencję "CSR 2.0 KOMUNIKACJA, EDUKACJA, TECHNOLOGIA", 11 października 2012 r. w Warszawie. Organizatorem wydarzenia jest Forum Odpowiedzialnego Biznesu a gościem specjalnym będzie Wayne Visser – uznany ekspert w zakresie CSR.
03.10.2012 15:14
Społeczna odpowiedzialność biznesu (ang. Corporate Social Responsibility, CSR) polega na uwzględnianiu wpływu przedsiębiorstwa na społeczności lokalne, konsumentów, pracowników, środowisko, dostawców, akcjonariuszy itd. CSR 2.0 to ewolucja tradycyjnego podejścia do społecznej odpowiedzialności biznesu, oparta na nowych możliwościach technologicznych oraz najświeższych trendach rynkowych. Zakłada ono m.in. wykorzystywanie nowoczesnych metod i sposobów prowadzenia dialogu z interesariuszami (zwłaszcza portali społecznościowych) oraz nowych form komunikacji działań społecznie odpowiedzialnych. Jednym z popularyzatorów koncepcji CSR 2.0 jest gość specjalny tegorocznej konferencji organizowanej przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu - Wayne Visser, dyrektor CSR International, autor takich książek jak "The Age of Responsibility: CSR 2.0 and the New DNA of Business", czy "The World Guide to CSR".
Podczas konferencji omówione zostaną trzy tematy związane z CSR 2.0: komunikacja, edukacja oraz technologia. Każdy z nich zostanie zaprezentowany w innowacyjny sposób w osobnym bloku tematycznym, z wykorzystaniem formuły pecha kucha – dynamicznych prezentacji trwających 6 minut i 40 sekund zapewniających skupienie odbiorców. W drugiej części konferencji odbędą się warsztaty prowadzone przez specjalistów: Zrównoważony model biznesowy źródłem innowacji, Czy dialog z interesariuszami można prowadzić online oraz Kreowanie skutecznej kampanii społecznej online. Zapisy na konferencję prowadzone są online. Jest to już trzecia konferencja CSR 2.0, po raz pierwszy zorganizowano ją w 2010 roku. W ramach popularyzacji tematu CSR 2.0 powstała strona www.facebook.com/CSRdwazero.
Partner Główny: Orange Polska. Partner bloku Technologie: IBM Polska.