Inea: nowe kanały i pakiet tematyczny dla kobiet
Grupa Inea, wielkopolski operator telewizji kablowej, wprowadza
siedem nowych kanałów do swojej oferty programowej. Ponadto
uruchamia skierowany do kobiet pakiet tematyczny Inea Cafe.
17.03.2008 08:00
Wśród nowych kanałów dostępnych w Inei znajdują się te przeznaczone dla dzieci (Jim Jam, Kidsco), dwa francuskojęzyczne kanały muzyczne (MCM Top i MCM Pop)
, sportowy Extreme Sports Channel, przyrodniczy Viasat Explorer oraz erotyczny Viasat Spice. Pięć pierwszych znajduje się w ofercie Inei od marca, natomiast dwa ostatnie zostaną do niej włączone 1 kwietnia.
Również na początku kwietnia grupa Inea wprowadzi do swojej oferty nowy, skierowany przede wszystkim do widowni kobiecej, pakiet tematyczny Inea Cafe. Łączy on rozrywkę oraz modę z programami poradnikowymi. W pakiecie znajdą się takie programy jak Zone Club, Fashion TV, Kuchnia TV oraz Polsat Zdrowie i Uroda.
Grupa Inea oferuje dostęp nie tylko do cyfrowej telewizji kablowej, lecz także do szerokopasmowego internetu i telefonu stacjonarnego. Z usług telewizyjnych świadczonych przez firmy zrzeszone pod tą marką korzysta ponad 120 tys. abonentów, z czego już ponad 30 tys stanowią użytkownicy telewizji cyfrowej. Natomiast z dostępu do szerokopasmowego internetu korzysta obecnie ponad 48 tys. odbiorców. W 2006 roku zostały też uruchomione usługi telefoniczne, które znalazły do tej pory ponad 7 tys. Użytkowników.