Ile będzie kosztowała promocja II linii metra?
ZTM planuje promować budowę II linii metra rozdając zakreślacze, kubki i smycze - pisze "Życie Warszawy". Specjaliści od reklamy uważają, że to pieniądze wyrzucone w błoto.
Zarząd Transportu Miejskiego ogłosił przetarg na przygotowanie materiałów reklamowych promujących budowę centralnego odcinka II linii metra. Wśród nich znajdą się tysiące zakreślaczy, bloczków reklamowych, kubków, smyczy i zeszytów. Każdy z nich ma zawierać logo ZTM, oraz napisy "Unia Europejska. Infrastruktura i środowisko" oraz "Budowa centralnego odcinka II linii metra".
Plastycy i specjaliści od reklamy uważają, że sposób w jaki chce się promować ZTM jest przestarzały. Lepszym pomysłem byłoby stworzenie gadżetów, które bezpośrednio kojarzyłyby się z budową.
Ile kosztować będą gadżety? Nie wiadomo. Kwota zostanie ujawniona w tym tygodniu.