IKEA stawia na meble do sypialni
Z dniem 4 maja br IKEA rozpoczęła działania reklamowe, których tematem jest wyposażenie sypialni obejmujące telewizję, prasę, radio i Internet.
17.05.2006 06:46
Na potrzeby kampanii agencja Leo Burnett przygotowała dwa 30-sekundowe spoty telewizyjne wraz ze skrótami do 15 sek. Ich fabuła w sposób humorystyczny przedstawia problemy z jakimi Polacy borykają się w sypialni, takie jak niewygodne łóżko, czy stara szafa nie mieszcząca wszystkich ubrań. Rozwiązaniem tych problemów jest zakup wygodnego łóżka z odpowiednio dobranym materacem lub pakownej szafy w IKEA. Wspólnym przekazem obydwu filmów jest informacja, że IKEA oferuje ceny i wyposażenie, jakich nigdzie nie znajdziesz.
Dodatkowo kampania została wsparta ciekawymi promocjami cenowymi obejmującymi nie tylko meble typu łóżko, czy szafa, ale i akcesoria służące wyposażeniu sypialni.
Spoty emitowane są w TVP, TVN, Polsacie i stacjach niszowych np. Hallmark. Zostaną one wsparte layoutami prasowymi (m.in. Gazeta Wyborcza, Fakt) i spotami radiowymi. Media dla kampanii zakupił dom mediowy MediaEdge.
Kampania potrwa do 6 czerwca.
Klient: IKEA Retail Sp.z o.o.- Łukasz Kunz, Grzegorz Pyryt Tytuł: IKEA Walka, IKEA LawinaTyp reklamy: TVCzas trwania: 30”, 15”Agencja: Leo BurnettPrzedstawiciel agencji: David Meister, Emilia SikoraDyrektor kreatywny: Martin WintherArt Director: Paweł Heinze, Leszek ZiniewiczCopywriter: Krzysztof Iwiński, Łukasz WitkiewiczDom produkcyjny: Film ItReżyser: Jens Mikkelsen