III Konferencja MPG 'Budowanie marek poprzez komunikację mediową'
W czasach ekonomii i dostatku konsumenci w coraz większym stopniu
wydają pieniądze na dobra i usługi, które łączą w sobie:
doświadczenia, zaspokojenie potrzeb, emocje i satysfakcję, której
konsument poszukuje w danym momencie.
17.01.2008 08:00
Zakup staje się nie tylko zaspokojeniem potrzeby posiadania, ponieważ coraz więcej konsumentów posiada znacznie więcej niż rzeczywiście, fizycznie potrzebuje.
Buty sportowe (gdy w szafie są już dwie pary), nowy telefon komórkowy (nawet jeśli obecnie posiadany jest zupełnie w porządku), czy też długi weekend poza domem, nawet jeśli jest to trzeci wyjazd turystyczny w ciągu kilku miesięcy, mogą być tu przykładem.
Zakup może być spowodowany tylko i wyłącznie zmianą w oczekiwaniach konsumenta, albo dążeniem za byciem "na czasie", lub też potrzebą ekscytacji zupełnie nowymi możliwościami naszego telefonu.
Śledzenie trendów konsumenckich jest jednym ze sposobów przygotowania się producentów czy usługodawców do nadchodzących zmian. Daje to przewagę możliwości dostosowania wizji firmy, stworzenia nowego produktu czy usługi, czy też udoskonalenia istniejących produktów do nowych oczekiwań konsumentów.
Trendy takie jak Autentyzm, Najlepsze z Najlepszych, Opowiadanie Historii, Odłączenie, Głód Czasu i inne zostaną zaprezentowane podczas konferencji MPG "Budowanie Marek w Komunikacji Mediowej" 31 Stycznia 2008, opisuje Alicja Cybulska, Research and Modelling Director w MPG Poland.
Patronat Medialny nad Konferencją obieli: Polsat Media, Brief, Radio Pin, WirtualneMedia.pl, Stroer, FF Creation, Media Contacts.