II Konferencja Laboratorium Nowych Mediów
Agencja nowych mediów - Media Contacts organizuje drugą już konferencję Laboratorium Nowych Mediów.
11.04.2007 | aktual.: 11.04.2007 07:14
W bieżącej edycji tematem przewodnim będzie “Search & Buzz”. Konferencja odbędzie się 24 kwietnia w Warszawie i poświęcona będzie niezależnemu spojrzeniu na rynek wyszukiwarek (w konferencji nie biorą udziału przedstawiciele wyszukiwarek) oraz technikom wykorzystania buzz marketingu w komunikacji marek.
W konferencji weźmie udział aż trzech gości zagranicznych – Andres Menajovsky – założyciel francuskiej agencji SEM – Iando, Luciana Iodice – odpowiadająca za Buzz Center of Excellence w sieci Media Contacts oraz Gordon Plomp reprezentujący firmę Doubleclick.
Patronat mediowy nad konferencją objęli: tygodnik „Media & Marketing Polska”, wortal „Wirtualnemedia.pl”, dziennik „Puls Biznesu”, portal Onet.pl oraz magazyn „Business Media” .