Trwa ładowanie...
d2zluk1
11-04-2007 06:12

II Konferencja Laboratorium Nowych Mediów

Agencja nowych mediów - Media Contacts organizuje drugą już konferencję Laboratorium Nowych Mediów.

d2zluk1
d2zluk1

W bieżącej edycji tematem przewodnim będzie “Search & Buzz”. Konferencja odbędzie się 24 kwietnia w Warszawie i poświęcona będzie niezależnemu spojrzeniu na rynek wyszukiwarek (w konferencji nie biorą udziału przedstawiciele wyszukiwarek) oraz technikom wykorzystania buzz marketingu w komunikacji marek.

W konferencji weźmie udział aż trzech gości zagranicznych – Andres Menajovsky – założyciel francuskiej agencji SEM – Iando, Luciana Iodice – odpowiadająca za Buzz Center of Excellence w sieci Media Contacts oraz Gordon Plomp reprezentujący firmę Doubleclick.

Patronat mediowy nad konferencją objęli: tygodnik „Media & Marketing Polska”, wortal „Wirtualnemedia.pl”, dziennik „Puls Biznesu”, portal Onet.pl oraz magazyn „Business Media” .

d2zluk1
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2zluk1
Więcej tematów