IAB kładzie nacisk na e‑mail marketing


Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska powołał do życia
grupę roboczą "E-mail marketing".

21.03.2008 08:00

Jej zadaniem będzie podejmowanie inicjatyw edukacyjnych ukazujących możliwości wykorzystania poczty elektronicznej jako efektywnego medium w komunikacji marketingowej, a także wypracowanie standardów obowiązujących na tym dynamicznie rozwijającym się rynku.

Grupa rozpoczęła swoją działalność od prac nad przygotowaniem rozdziału dotyczącego e-mail marketingu w corocznym Raporcie strategicznym IAB. Zostanie on opublikowany w kwietniu br. i po raz pierwszy opisywał będzie także rynek e-mailingowy.

Wśród innych działań, które zostaną podjęte w najbliższym czasie jest m.in. publikacja dokumentu opisującego dobre praktyki związane z gromadzeniem i przetwarzaniem adresów e-mail oraz realizacją wysyłek mailingów i newsletterów. Przygotowana zostanie także seria publikacji ukazujących możliwości wykorzystania poczty elektronicznej w działaniach marketingowych. Na bieżąco śledzone będą również propozycje zmian i nowelizacji aktów prawnych mających bezpośredni związek z e-mail marketingiem.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)