Trwa ładowanie...
d3gq2i7
iab
05-07-2007 10:02

IAB: będą grupy robocze, nowi członkowie


Rada Nadzorcza Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB
Polska zaaprobowała powołanie grup roboczych oraz przyjęcie nowych
członków nadzwyczajnych. Zmianie uległ również człon nazwy
Związku.

d3gq2i7
d3gq2i7

Na nadzwyczajnym posiedzeniu Rady, 29 czerwca br., do Związku dołączyły firmy: Bluerank, Mindshare Polska Sp. z o.o. oraz Bankier.pl. Tym samym liczba członków IAB Polska wzrosła do 28.

Rada Nadzorcza zaaprobowała także powołanie grup roboczych. Obszary, których dotyczą to: dobre praktyki w nowych mediach, marketing w wyszukiwarkach, wyszukiwanie lokalne, rynek ogłoszeniowy, multimedia (Video), e-mail marketing, aspekty prawne nowych mediów, badania/raporty, kreacje w nowych mediach (standardy), społeczności internetowe. Grupy robocze rozpoczynają pracę już w najbliższych dniach.

- Grupy robocze mają za zadanie promocję poszczególnych segmentów rynku interaktywnego wśród szerszego audytorium osób zajmujących się marketingiem. Liczymy, że w oparciu o praktyczną wiedzę naszych członków na co dzień pracujących w wąskich specjalizacjach uda nam się przekazać rynkowi naprawdę wartościową wiedzę. Z czasem mamy nadzieję wypracować również kodeksy dobrych praktyk i standardy - mówi Jarosław Sobolewski, dyrektor generalny IAB Polska.

Podczas posiedzenia Rady Nadzorczej zmieniono człon nazwy Związku z "Internet" na "Interactive". Nowa nazwa brzmi: Związek Pracodawców Branży Internetowej Interactive Advertising Bureau Polska.
Rezygnację ze stanowiska członka Zarządu Związku zgłosił Gwidon Humeniuk z Ad.Net SA. Na jego miejsce powołany został Marcin Dobrzyniecki z portalu Interia.pl, który będzie odpowiadał za badania i analizy oraz rozwój strony internetowej Związku.

d3gq2i7
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3gq2i7
Więcej tematów