Hypermedia odpowiedzialna za kampanię Reeboka w internecie


Agencja interaktywna Hypermedia (ISOBAR) jest odpowiedzialna za
planowanie i zakup mediów w internecie oraz za adaptację kreacji
globalnych do najnowszej kampanii Reeboka, przebiegającej pod
hasłem "Your Move".

10.04.2008 08:00

- Kampania ma charakter wizerunkowy, jej celem jest propagowanie filozofii marki promującej indywidualistów. Działania reklamowe skierowane są do szerokiej grupy odbiorców, a ich zadaniem jest zachęcenie do wejścia na stronę WWW, która umożliwia użytkownikom opublikowanie własnego filmu z oryginalnym wyczynem sportowym - mówi Malwina Żurek, group account manager w agencji Hypermedia.

W przekazie reklamowym wykorzystano portale: Interia.pl, Onet.pl, o2.pl (min. serwisy sportowe), Tlen, GG, You Tube, serwisy sieci Adnet (witryny lifestylowe) oraz stronę www.reebok.com/yourmove.

Dodatkowo w kampanii wykorzystano: prasę, telewizję i outdoor. Kreację internetową oraz stronę www przygotował Carat Fusion, zaś ATL powierzono agencji McGarry Bowen.

Hypermedia odpowiedzialna jest za adaptację kampanii oraz strony internetowej dla ośmiu rynków (Europa i Azja)
. Agencja odpowiedzialna jest również za koordynację lokalizacji, wszystkich kampanii Reeboka na świecie w sieci.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)