Hydraulik i pielęgniarka w Eniro

"Znajdziesz łatwo" - przekonują najsłynniejszy polski hydraulik i pielęgniarka w reklamach "Panoramy Firm".

18.01.2006 21:35

W styczniu ruszyła kampania reklamowa Panoramy Firm. Motywem przewodnim kampanii jest hasło „Znajdziesz łatwo”, które podkreśla, że Panorama Firm jest najłatwiejszym źródłem informacji, dostępnym dla każdego 24 godziny na dobę (przez katalogi, pf.pl, CD).

Firma Eniro, wydawca Panoramy Firm, wykorzystała wizerunek słynnego „polskiego hydraulika” oraz „polskiej pielęgniarki”. Sympatyczny hydraulik i uśmiechnięta pielęgniarka zrobili furorę w Europie jako bohaterowie prowadzonej przez Polską Organizację Turystyczną kampanii, która promowała turystyczne walory naszego kraju. Przy okazji ich zdjęcia stały się inteligentną i dowcipną odpowiedzią na obawy Europy przed napływem konkurencyjnej siły roboczej z nowo przyjętych do Unii krajów min. z Polski.

„Zdecydowaliśmy się na umieszczenie w reklamach „polskiego hydraulika” oraz „polskiej pielęgniarki”, bo pomysł ten do tej pory był szerzej znany poza Polską, a przecież zasługuje na promowanie także w kraju. Nie przypominam sobie żadnej podobnej akcji, która promuje Polskę, a także polskie usługi i firmy w tak przemyślany, a jednocześnie dowcipny sposób. Poza tym na reklamach pokazujemy usługi, które należą do najczęściej szukanych w Panoramie Firm – branże „Hydrauliczne usługi” i „Lekarze”. To dodatkowo wzmacnia wiarygodność przekazu” – komentuje Wojciech Komosa, Kierownik Komunikacji w Eniro.

Firma eksponuje także Złoty Laur Klienta 2005 – nagrodę przyznaną w plebiscycie Przeglądu Gospodarczego Panoramie Firm jako „najlepszej książce telefonicznej” w Polsce.

Akcja jest ogólnopolska i będzie trwała przez cały 2006 rok, wspierając dystrybucję Panoramy Firm i sprzedaż ogłoszeń do produktów Eniro.

Nowe reklamy Panoramy Firm pojawią się na outdoorze, w prasie, a także w radio i Internecie. W kampania billboardowej wykorzystujemy tablice 6x3, 5x2, mobile oraz nośniki premium na 10 największych rynkach (backlity, reklamy wielkoformatowe). Łącznie ponad 300 nośników.

Kreacją i zakupem mediów zajmuje się Dział Komunikacji Eniro Polska.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)