Heureka przygotuje promocję Agito.pl
Sklep internetowy Agito.pl zdecydował się powierzyć opracowanie i
realizację swojej strategii marketingowej agencji reklamowej
Heureka.
14.05.2008 08:00
Zaproponowana przez Heurekę strategia komunikacji dla Agito.pl opiera się na działaniach wizerunkowych i promocyjnych, które w nowatorski sposób wykorzystują zarówno platformę online, jak i ATL, BTL czy narzędzia typu ambient. W ramach planowanych aktywności agencja będzie korzystać m.in. z mechanizmów wirusowych oraz własnych narzędzi buzz marketingu.
Agito.pl jako jeden z pierwszych sklepów internetowych zdecydował się zaplanować i wprowdzić kompleksową strategię marketingową w szerokim zakresie. Jej głównym celem jest wzmocnienie wizerunku i świadomości marki. - Heureka jest agencją full services z ciekawymi kompetencjami e-marketingowymi - argumentuje wybór Jacek Gadzinowski, dyrektor marketingu Agito.pl. - W planach na najbliższe miesiące mamy przeprowadzenie szeroko zakrojonej kampanii, a to z kolei łączy się z wykorzystaniem najnowszych narzędzi zintegrowanego marketingu - dodaje.