HealthWay zapowiada zmiany
Agencja marketingu medycznego HealthWay zapowiada zmiany
organizacyjne związane z rozszerzeniem zakresu usług reklamowych
dla klientów farmaceutycznych.
16.11.2007 08:00
HealthWay będzie zwiększał swoje kompetencje w zakresie kreatywnych rozwiązań oraz prowadzenia zintegrowanych kampanii reklamowych dla produktów z kategorii OTC i suplementów diety. Jednocześnie agencja zamierza dalej aktywnie prowadzić działania specjalistyczne dla leków z grupy Rx, głównie poprzez wykorzystanie narzędzi e-health.
HealthWay rozpocznie wdrażanie nowej strategii od stycznia 2008 roku. Zmiany w modelu funkcjonowania pociągają jednocześnie za sobą reorganizację w strukturach agencji. Z firmą rozstał się Mariusz Cierniak - jedna z dotychczasowych osób zarządzających agencją. Kierowanie agencją HealthWay kontynuuje Piotr Mularewicz, Partner Zarządzający.
"Zmiany w strategii agencji Healthway wynikają z identyfikacji potencjałów równolegle w obszarach Rx i OTC. Tworzenie specjalistycznej komunikacji medycznej dla grupy leków Rx wymaga innych kompetencji niż kreatywna obsługa budżetów reklamowych marek segmentu OTC i suplementów diety. Jednocześnie chcemy oferować rzeczywiście zintegrowane usługi, wykorzystujące wszystkie narzędzia informacyjno-promocyjne. Chcemy pozostać ekspertem, ale jednocześnie stać się partnerem naszych Klientów. Niebawem do Zarządu HealthWay dołączy nowa osoba, z wieloletnim doświadczeniem w branży komunikacji medycznej." - powiedział Piotr Mularewicz Partner Zarządzający HealthWay Integrated Healthcare Communications.