HealthWay ma nowego dyrektora zarządzającego
Agencją HealthWay Integrated Healthcare Communications pokieruje
Gabriela Abramczuk.
Nowa Dyrektor Zarządzająca to osoba z ponad 10-letnim doświadczeniem w tworzeniu oraz realizacji strategii marketingowych dla biznesu farmaceutycznego i medycznego. Gabriela Abramczuk będzie odpowiedzialna za zmiany związane z rozwojem agencji.
Gabriela Abramczuk przeszła do HealthWay z sieciowej agencji PR Feedback/Hill&Knowlton, gdzie na stanowisku Director Healthcare zarządzała kluczowym działem obsługującym klientów z sektora ochrony zdrowia. Wcześniej pracując przez 9 lat w Rowland Communications odpowiadała za tworzenie oraz realizację kompleksowych programów dla firm farmaceutycznych i medycznych.
Gabriela Abramczuk jest absolwentką Studium Farmakoekonomiki, Marketingu i Prawa Farmaceutycznego SB PW oraz Podyplomowego Studium Public Relations ISNS UW i PAN.
Nowa Dyrektor Zarządzająca zastąpi dotychczas kierującego agencją Mariusza Cierniaka.
Agencja HealthWay istnieje od 2004 roku, obsługuje projekty dla firm z branży farmaceutycznej oraz producentów kosmetyków leczniczych.