Hand Made odświeża wizerunek marki Sidolux

2 października rozpoczyna się telewizyjna kampania reklamowa marki Sidolux.

02.10.2006 | aktual.: 02.10.2006 07:22

Nowe spoty odświeżające wizerunek marki przygotowała agencja Hand Made, która budżet strategiczny i kreatywny Sidoluxu zdobyła w wyniku przetargu.

Trzy nowe 15-sekundowe spoty powstały na bazie materiałów z ubiegłorocznego filmu reklamowego Sidolux. Jednak ubiegłoroczna formuła ‘wiadomości’ przybrała zupełnie nowy charakter. W miejsce prezentera wiadomości pojawiły się nowe animacje 3D a całość zamknięta jest w konwencji retorycznych pytań do odbiorców. Wszystkie spoty wzmocnione zostały nową muzyką i ocieplone łagodną kolorystyką. „Nasze spoty komunikują nowy, przyjazny i nowoczesny wizerunek marki. Dzisiaj Sidolux to nie tylko sprawdzone i doceniane płyny do nabłyszczania ale nowatorskie, zaawansowane technologicznie produkty tworzone z myślą o tym, by maksymalnie ułatwiać życie naszym konsumentkom” – mówi Marcin Hulboj, dyrektor marketingu Lakma Strefa – producenta marki Sidolux.

Każdy z trzech nowych spotów reklamowych poświęcony jest odpowiednim atrybutom produktów Siodlux: nabłyszczaniu (płyny do nabłyszczania Sidolux), skuteczności mycia (płyny do mycia Sidolux z systemem Soda Power)
oraz zapachowi (Mydło Marsylskie). „Precyzyjna komunikacja różnych atrybutów w trzech filmach reklamowych zdecydowanie ułatwi ich odbiór i wpłynie na skuteczniejsze dotarcie do naszej grupy docelowej” – mówi Tomasz Stasiła, brand manager marki Sidolux.

Produkcję spotów przeprowadził Garaż. Nowe elementy i animację 3D przygotował Platige Image. Media zakupił U2 Media. Kampania prowadzona będzie we wszystkich wiodących stacjach telewizyjnych do końca bieżącego roku.

Współpraca agencji Hand Made z Lakmą trwa od 2005 roku. Agencja przygotowała również ubiegłoroczny spot reklamowy dla marki Sidolux.

Skrót informacyjny:

Lakma Strefa / Sidolux

cel kampanii: wizerunkowo / sprzedażowyklient: Lakma Strefabrand: Sidolux przedstawiciel klienta: Marcin Hulboj, Tomasz Stasiłaagencja: Hand Madeprzedstawiciel agencji: Artur Lalewiczdyrektor kreatywny: Marcin Palarczyk art. director: Grzegorz Karwala graphic designer: Agnieszka Trzeciak, Marta Staszak copywriter: Marcin Palarczyk media: telewizjaczas trwania: październik – grudzień 2006dom produkcyjny: Garażreżyser: Marcin Ziębińskidom mediowy: U2 Media.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)