Gwiazdy wspierają akcję dziennika Polska
W piątek 11. kwietnia rusza akcja społeczna "Polski" -
"Eko-logiczna Polska". Akcję - jako Ambasadorzy - wspierają znani
artyści: Eleni, Sebastian Karpiel-Bułecka, Cezary i Katarzyna Żak,
Mariusz Kiljan, Iwona Guzowska i Radosław Hyży.
11.04.2008 08:00
- Naszym głównym celem jest uświadomienie czytelnikowi, że już na poziomie lokalnym, troszcząc się o swój najbliższy świat może żyć ekologicznie - mówi Barbara Mietkowska, koordynator akcji, wydawca w "Polsce" - Podążając za modą na ekologię, chcemy pokazać czym naprawdę jest ta nowa moda, gdzie jest prawdziwa, a gdzie zakłamana. Będziemy patrzeć na ekologię od strony zwykłego konsumenta.
Akcja zaplanowana jest długofalowo i będzie prowadzona we wszystkich 18 tytułach zrzeszonych pod wspólną marką "Polska" oraz w serwisach internetowych Polskapresse.
"Eko-logiczna Polska" na łamach "Polski" obecna będzie od 11. kwietnia br., a pierwszym działaniem skierowanym do czytelników jest dwudniowa akcja "drzewo za makulaturę", która odbędzie się 18-19 kwietnia w 7 największych miastach w Polsce: Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu.
W specjalnie wyznaczonych punktach redakcje organizują zbiórkę makulatury - za każde przyniesione 5 kg makulatury dajemy sadzonkę drzewa. Do rozdania jest 10 500* drzewek - 1 500 sadzonek na każde miasto (*do wyczerpania zapasów). Akcję wspierają znani artyści, którzy zostali ambasadorami "Eko-logicznej Polski": Iwona Guzowska, Eleni, Sebastian Karpiel-Bułecka, Cezary i Katarzyna Żak, Mariusz Kiljan i Radosław Hyży. Partnerem akcji "Drzewo za makulaturę" jest RMF FM.