Grupa Żywiec rozpoczyna kampanię reklamową
Od 22 grudnia br. okładki biletów PKP Intercity, Eurocity, kolei ekspresowych oraz regionalnych małopolskich i śląskich prezentowały będą zdjęcia największego i najnowocześniejszego w Polsce Muzeum Piwowarstwa.
22.12.2006 07:10
Reklama prezentuje wnętrze muzeum – wierną kopię Galicyjskiej uliczki z XIX wieku, oraz komplet podstawowych informacji dla zwiedzających.
– Akcja promocyjna rozpoczyna się tuż przed świętami Bożego Narodzenia i Sylwestrem, czyli w okresie, kiedy Polacy licznie podróżują koleją. Liczymy na to, że podróżni zdecydują się na odwiedzenie naszego multimedialnego Muzeum, gdyż prezentuje ono nie tylko fascynującą historię producenta piwa, lecz również historię regionu, zwyczaje i codzienność mieszkańców Beskidu Żywieckiego – powiedział Krzysztof Rut Dyrektor ds. Korporacyjnych w Grupie Żywiec S.A.
Zwiedzający mogą zapoznać się tam z historią żywieckiego producenta piwa, pospacerować wirtualnie po replice XIX-wiecznej uliczki, wejść do galicyjskiej karczmy, oraz zajrzeć do słynnej przed II wojną światową warszawskiej Restauracji Żywieckiej.
Muzeum czynne jest sześć dni w tygodniu; od wtorku do niedzieli. O rozmiarach obiektu świadczy fakt, iż na jego zwiedzanie, w towarzystwie przewodnika, potrzeba aż dwóch godzin. Zwiedzanie odbywa w 20 osobowych grupach. Oglądanie samego browaru zajmuje dodatkową godzinę. Rozmach, z jakim stworzono Muzeum Browaru Żywiec stawia ten obiekt w gronie największych i najnowocześniejszych tego typu placówek nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie.
Za projekt okładek i promocji Muzeum odpowiedzialna jest Katarzyna Antoniszewska z działu Korporacyjnego Grupy Żywiec S.A.
www.muzeumbrowaru.pl