Trwa ładowanie...
d3gwqzr
22-11-2006 07:10

Grupa McCann świątecznie dla Banku BGŻ

Bank BGŻ rozpoczyna nową kampanię reklamową Kredytu do wzięcia na święta.

d3gwqzr
d3gwqzr

To trzecia kampania komunikująca nowy wizerunek banku, z claimem „Pieniądze są dla ludzi”. Poprzednie dotyczyły Kredytu Mieszkaniowego i oferty dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Kampania trwa od 20 listopada do 28 grudnia 2006 roku.

Celem komunikacji jest poinformowanie o kredycie gotówkowym dla osób fizycznych na wydatki zaplanowane na okres między świętami Bożego Narodzenia i Nowym Rokiem. Pomysł kreatywny opiera się na przekazie, że dzięki atrakcyjnie oprocentowanemu kredytowi (do 80 tysięcy złotych na dowolny cel), standard tegorocznych świąt osiągnie rozmiar XXL. W konsekwencji choinki również przerosną standardową wysokość mieszkań klientów.

Kampania obejmuje prasę, radio (30”) oraz outdoor’y w 16 miastach Polski. Reklamy prasowe ukazywać się będą w takich tytułach, jak: Gazeta Wyborcza, FAKT, Super Express, Metropol, Przekrój, a także w prasie lokalnej. Reklama radiowa zostanie wyemitowana w Radiu Zet, RMF FM oraz Radiu Złote Przeboje.

Kreację przygotowała agencja McCann Erickson: Magda Szymańska (Creative Group Head), Monika Dzik (Creative Group Head), Wojciech Szpor (Senior Art Director), Piotr Cedzyński (Senior Copywriter), Piotr Łukasiewicz (Strategic Director), Bartek Buttitta (Producer), Robert Bakalarski (Account Director), Marta Okła (Senior Account Executive) i Ewelina Żychlińska (Account Executive). Ze strony klienta projekt koordynował zespół w skłądzie: Maria Kudelska (Dyrektor Departamentu Komunikacji), Małgorzata Wagner (p.o. z-cy Dyrektora Departamentu Komunikacji), Justyna Płodziszewska (Kierownik Wydziału Zarządzania Marką i Wsparcia Sprzedaży), Błażej Dancewicz (Specjalista ds. Marketingu Wydziału Zarządzania Marką i Wsparcia Sprzedaży).

Za przygotowanie materiałów BTL w formie plakatów B1 i B2, ulotek, naklejek na witryny oddziałów Banku odpowiedzialny jest MRM Momentum, a baner na stronę internetową Banku przygotowała firma Zentropy Partners. Planowaniem i zakupem mediów dla Banku BGŻ zajmuje się Universal McCann. Wszystkie spółki działają w strukturze McCann Worldgroup.

d3gwqzr
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3gwqzr
Więcej tematów