Grupa Kolastyna wzmacnia PR
Grupa Kolastyna - polski producent kosmetyków - rozszerzył dział PR zlokalizowany w Warszawie.
19.10.2006 07:10
Komórka dotychczas odpowiadająca za PR w obszarze produktowym i korporacyjnym została poszerzona o zakres promocji i komunikacji marek. Od listopada do kompetencji działu Promocji i PR dojdą również badania marketingowe oraz szkolenia dla pracowników sprzedaży i obsługi klienta. W warszawskim biurze znajdzie się także infolinia dla marek Miraculum oraz Kolastyna.
Działem ds. promocji i PR kieruje Anna Mamczur, dotychczasowa dyrektor PR Grupy. W skład zespołu wchodzą także: Edyta Adamczyk - manager ds. promocji oraz Monika Superniak - manager ds. PR. Na obsadę czekają stanowiska specjalisty ds. szkoleń, analityka marketingowego oraz pracowników infolinii. Od sierpnia warszawska placówka pełni dodatkowo funkcję biura zarządu.
Rozbudowa warszawskiego biura wiąże się nie tylko z planowanym debiutem giełdowym, ale także z realizacją strategii firmy. Zakłada ona rozwój własnych marek m.in. poprzez zwiększone inwestycje w komunikację wewnętrzną i zewnętrzną oraz badania marketingowe.
„Z końcem października planujemy uruchomienie internetowego serwisu korporacyjnego, nad którym prace trwają już od kilku miesięcy. Do ważnych zadań stawianych przed naszym działem w najbliższym czasie należy także kampania wizerunkowa związana z repozycjonowaniem marki Laboratorium Kolastyna i budowa nowych serwisów internetowych dla marek z portfolio Grupy: Laboratorium Kolastyna, Miraculum, Juliette Essayer. Będziemy również odpowiedzialni za działania promocyjne podczas planowanego debiutu giełdowego Grupy Kolastyna” – powiedziała Anna Mamczur, dyrektor ds. promocji i public relations Grupy Kolastyna.
Anna Mamczur – aktorka i dziennikarka, współpracowała z agencjami reklamowymi i PR przy licznych kampaniach reklamowych realizowanych m.in. dla P&G, KraftsFood, Palmolive-Colgate, Metsa Tissue, Polfarma, AgrosNova czy PTK Centertel. Absolwentka Thames Valley University of London oraz programu MBA prowadzonego przez Polish Open University oraz Oxford Brookes University. W latach 2004 - 2005 pełniła funkcję pełnomocnika rektora ds. PR w Wyższej Szkole Zarządzania. Od listopada 2005 na stanowisku dyrektora ds. PR Grupy Kolastyna. Od czerwca 2006 kieruje także działem promocji i reklamy. Odpowiada za PR biznesowy i przygotowanie spółki do debiutu na GPW.