Grupa Fresh rośnie w siłę
Grupa Fresh zanotowała dwukrotny wzrost sprzedaży w pierwszych trzech kwartałach 2005 roku, w porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku.
09.12.2005 00:39
Rok 2005 już teraz można zaliczyć do najlepszego roku w historii Agencji. Zdobycie nowych Klientów i rozwój współpracy z dotychczasowymi zaowocował dynamicznym wzrostem zarówno pod względem przychodów, jak i rozbudowy poszczególnych działów agencji - podano w komuni
W bieżącym roku Fresh podpisał umowę na wyłączną obsługę budżetu reklamowego sieci handlowej miniMAL na lata 2005/2006. Do grona Klientów Fresh dołączyły takie firmy jak Exide Technologies – Centra S.A., Nestle FoodServices, Jarocińskie Forum Gospodarcze oraz Farmapol. Kontynuujemy współpracę z firmami Warta Glass Group, Novol, Doradztwo Gospodarcze DGA S.A. oraz Nestle Ukraina.
Dynamiczny wzrost liczby realizowanych projektów spowodował konieczność rozbudowy firmy. We wrześniu stworzony został nowy zespół accountów, zatrudniono dwoje nowych Junior Account Executive (Adam Tarajkowicz i Ola Kacalska). Rozbudowano również dział kreacji (Andrzej Aleksiejuk, Łukasz Matusz) oraz strategii (Przemek Guzik). Na potrzeby realizacji gotowych projektów stworzony został dział produkcji, któremu przewodzi Kamila Szwajkowska.
„Biorąc pod uwagę przychody z pierwszych trzech kwartałów bieżącego roku osiągnęliśmy 199% wzrostu w porównaniu z poprzednim rokiem” – mówi Dariusz Dąbrowski, wiceprezes Agencji. Jest to efektem zaoferowania zintegrowanej oferty full service, obejmującej cztery jednostki strategiczne Grupy Fresh: Fresh Advertising (Agencja Reklamowa full service), e-Fresh (Agencja interaktywna), Fresh Solutions (dział oprogramowania i baz danych) oraz Fresh Photo (Agencja fotograficzna i bank zdjęć). Zgodnie z naszym motto: „przyspieszamy i rośniemy jak na drożdżach”.