GoldenSubmarine rusza z konkursem dla studentów
Agencja interaktywna GoldenSubmarine jest organizatorem konkursu
InteraktywnyBatyskaf.pl na najlepszą pracę magisterską i
licencjacką z zakresu marketingu interaktywnego.
05.09.2008 08:00
Pod hasłem "Interaktywny Batyskaf" już wkrótce wystartuje pierwszy w Polsce konkurs dla studentów na najlepszą pracę licencjacką lub magisterską z zakresu marketingu interaktywnego, wykorzystania technologii Macromedia Flash i rozwiązań programistycznych mających zastosowanie w Internecie. Organizatorzy przyznają trzy równorzędne główne nagrody - atrakcyjne wycieczki zagraniczne wraz z nagrodą pieniężną - oraz trzy równorzędne nagrody za zajęcie drugiego i trzeciego miejsca. Wręczenie nagród odbędzie się podczas specjalnego spotkania w Poznaniu połączonego ze zwiedzaniem jednej z najnowocześniejszych serwerowni w Polsce - beyond.pl. To jednak nie wszystkie niespodzianki przewidziane dla uczestników konkursu. Kolejne atrakcje oraz szczegóły konkursu będzie można poznać już 1 października, w dniu jego oficjalnej premiery.
Na potrzeby konkursu została stworzona strona www.interaktywnybatyskaf.pl, w ramach której będą publikowane nie tylko informacje na temat konkursu, ale również na temat uczelni kształcących w kierunkach internetowych.Pomysłodawcą i organizatorem całego przedsięwzięcia jest agencja GoldenSubmarine (www.goldensubmarine.com)
.
Patronem konkursu jest portal Wirtualnemedia.pl.