Gdzie jeszcze nie było reklamy?
Dom mediowy PRO Media House organizuje konkurs dla studentów pt. 'PRO - gdzie nas jeszcze nie było'.
04.04.2006 06:46
Polega on na wymyśleniu zupełnie nowego nośnika, który dotąd nie był wykorzystywany pod reklamę oraz innowacyjnych form promocji w mediach PRO (prasa, radio, outdoor). „Jesteśmy niezwykle ciekawi pomysłów młodych ludzi na nowe nośniki i sposoby reklamowania” – mówi Dominika Meinardi, project director PRO Media House – „Poprzez konkurs chcemy promować innowacyjność w mediach nietelewizyjnych, które dają duże możliwości w zakresie oryginalnych i nietypowych form promocji” – dodaje.
Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody. Za pierwsze miejsce - 3 tys. zł oraz laptop, za drugie - studia podyplomowe w Wyższej Szkole Zarządzania / Polish Open University. Wszyscy nagrodzeni dostaną ponadto półroczną prenumeratę tygodnika „Ozon”. Dodatkowo, najlepsze pomysły na innowację w reklamie mogą zostać zakupione i wykorzystane w ofercie sponsorów i patronów medialnych konkursu.
W konkurs zaangażowała się firma Clear Chanel Poland – laureat nagrody za „Innowację w mass mediach” oraz Dom Prasy Regionalnej Mediatak - również nagrodzony w konkursie Media Trendy za innowacje. Obie firmy zostały sponsorami głównymi konkursu „PRO – gdzie nas jeszcze nie było”.
Pozostali sponsorzy to Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University, która kształci pracowników działów marketingu i agencji reklamowych oraz tygodnik „Ozon”. Patroni medialni konkursu to: „Dlaczego”, „Dzień Dobry Student”, Korba.pl., „Ozon”, „Praca w poniedziałek”, TOK FM.
Konkurs trwa przez cały kwiecień. Formularz zgłoszeniowy i regulamin konkursu są dostępne na stronie: www.promediahouse.pl/konkurs.