"Gazeta Telewizyjna" najlepsza
Piątkowy telewizyjny dodatek do Gazety Wyborczej został uhonorowany tytułem TV-guide Roku.
13.10.2006 | aktual.: 13.10.2006 07:47
Gruntowne zmiany w formule dodatku telewizyjnego „Gazety Wyborczej” pozwoliły wzmocnić sprzedaż piątkowych wydań dziennika i ugruntować pozycję „Gazety Telewizyjnej” na rynku reklamy. To TV-guide z aspiracjami pisma kulturalnego – zarówno jeśli chodzi o zawartość, jaki i rosnącą grupę reklamodawców powiązanych z tematyką kulturalną - napisał w uzasadnieniu swojego wyboru „Media & Marketing Polska“.
Wyróżnienie zostało przyznane w corocznym raporcie tygodnika na temat rynku dzienników.
Obecną szatę graficzną „Gazeta Telewizyjna“ zyskała w pierwszej połowie 2006 r. W wyniku zmiany makiety stała się bardziej przejrzysta i uporządkowana, wprowadzona kolorystyka ułatwiła nawigację i poprawiła czytelność programu, a część redakcyjna została rozbudowana. „Gazeta Telewizyjna" stara się pisać nie tylko o hitach telewizyjnych, lecz także o ciekawych projektach niszowych. Szeroko omawia propozycje filmowe, zamieszczając obszerne recenzje wybranych tytułów oraz w rubryce „A_Z” mini recenzje niemal wszystkich filmów. Dodatkiem kieruje Anna Dąb-Kostrzewska.
Od 20 października na okładce dodatku telewizyjnego „Gazety Wyborczej” pojawi się pieczęć informująca o tym, że „Gazeta Telewizyjna” jest dodatkiem telewizyjnym roku.