Gazeta.pl zmienia identyfikację wizualną
Portal Gazeta.pl rozpoczął prace nad ujednoliceniem systemu identyfikacji wizualnej.
Zakres prac obejmuje stworzenie przejrzystej i unowocześnionej wizualizacji marki Gazeta.pl oraz marek serwisów wchodzących w skład portalu. Projekt będzie realizowany wspólnie z agencją Pro-creation.
- Opracowanie corporate identity do jeden z elementów zmian jakie wprowadzamy w portalu. Bez spójnego i czytelnego systemu identyfikacji nie da się budować wartości marki w dłuższej perspektywie. Gazeta.pl to bardzo silna marka, chcemy aby nowy system identyfikacji podkreślał jej zalety - mówi Dominik Kaznowski, dyrektor marketingu portalu Gazeta.pl.
Zmiany będą miały charter ewolucyjny i w pierwszej kolejności będą koncentrować się na modyfikacji obecnej identyfikacji. Kaznowski ocenia, że prace nad tym projektem powinny sfinalizować się do końca listopada 2006.
Agencja Pro-creation opracowała m.in. logotypy Biznesnet, I-metria SA oraz system identyfikacji dla marki eCard.