G+J Polska kompletuje zespół kluczowych menedżerów
Wydawnictwo Gruner + Jahr Polska zatrudniła dyrektora marketingu i wydawcę pism luksusowych.
07.03.2007 07:10
Z dniem 5 marca stanowisko wydawcy pism luksusowych objęła Agnieszka Doleżych. Będzie odpowiadać za rozwój trzech pism - tygodnika Gala oraz miesięczników Glamour i One.
- Dotychczas obowiązki wydawcy w tym pionie wydawniczym pełniła prezes wydawnictwa, Magdalena Malicka - poinformowała Magda Bulera, PR Manager G+J Polska.
Agnieszka Doleżych, z wykształcenia socjolog i psychoterapeuta, od 2004 r. piastowała stanowisko dyrektora marketingu i PR w Media Express, wydawcy Super Expressu. Zasiada w radzie nadzorczej Polskich Badań Czytelnictwa oraz jest sędzią sądu koleżeńskiego przy Izbie Wydawców Prasy.
Z dniem 1 kwietnia 2007 roku stanowisko dyrektora marketingu w wydawnictwie Gruner + Jahr Polska obejmie Agnieszka Hryniewicz-Bieniek. Będzie zarządzać trzydziestoosobowym zespołem marketingu, raportując do dyrektora zarządzającego, Michała Brudzyńskiego. Do jej obowiązków będzie należało opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji marketingowej dla wszystkich tytułów. Agnieszka Hryniewicz-Bieniek jest absolwentką Wydziału Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej oraz Podyplomowego Studium Public Relations SGH.
Swoją karierę zawodową zaczynała w firmie Johnson&Johnson, a następnie kontynuowała w Imperial Entertainment Home Video. Przez ostatnie 5 lat pracowała w Polskiej Telefonii Cyfrowej, do niedawna piastując stanowisko Dyrektora ds. Komunikacji i odpowiadając za całość strategii komunikacji ATL marek Era i Tak Tak, współpracę z agencjami reklamowymi i mediowymi, badania efektywności komunikacji i zarządzanie budżetem komunikacyjnym.