'Formuła zadbanego mężczyzny'
Pod tym hasłem 9 lutego 2007 w wybranych hipermarketach w całej Polsce rozpoczęła się akcja promującą produkty dla mężczyzn Nivea.
09.02.2007 07:10
W ramach promocji zostanie przeprowadzona loteria, w której nagrodą główną jest 5 dwuosobowych wyjazdów na wyścigi Formuły 1 do Barcelony. Za realizację akcji odpowiedzialna jest agencja field marketingowa Sales Link.
Działania realizowane w ramach akcji „Formuła zadbanego mężczyzny” obejmą wybrane hale sieci REAL, AUCHAN, CARREFOUR, GEANT, LECLERC oraz SELGROS i zostały zaplanowane do 3 marca 2007 r.
Celem prowadzonych działań jest wzrost sprzedaży promowanych produktów poprzez dystrybucję próbek produktów w sklepach sieciowych oraz wzmocnienie świadomości produktów.
W ramach akcji za zakup produktów NIVEA dla mężczyzn za kwotę min. 15 zł konsument otrzyma mini produkt NIVEA, natomiast za zakup promowanych produktów za min. 25 zł konsument otrzyma gratis: czapeczkę lub brelok NIVEA oraz może wziąć udział w loterii smsowej. Wysyłając numer paragonu na wskazany nr telefonu nabywca kosmetyków NIVEA ma szansę wylosować jedną z głównych nagród, jakimi są wyjazdy do Barcelony na wyścigi Formuły 1.
W wybranych sklepach dodatkowo za zakup kosmetyków NIVEA dla mężczyzn za min. 25 zł konsument ma możliwość wzięcia udziału w grze - wyścigu zdalnie sterowanym samochodzikiem. Za pokonanie trasy w wyznaczonym czasie gracz może otrzymać dodatkowy mini kosmetyk NIVEA.
Po stronie NIVEA Polska SA projekt koordynują Justyna Kułak oraz Agata Czerwińska, Trade Marketing. Agencja Sales Link odpowiada za działania field marketingowe w sklepach, kreację materiałów POS oraz obsługę loterii.