Fani futbolu w Polsce są rozpieszczani
Warszawski fan futbolu jest najbardziej rozpieszczony w Europie, twierdzi "Życie Warszawy". Sponsorzy za darmo dają mu metr nowego mieszkania czy niemal 1/5 samochodu.
Od czterech lat właścicielem i głównym sponsorem Czarnych koszul jest deweloperska spółka J.W. Construction. Józef Wojciechowski, właściciel Polonii, zorganizował specjalną promocję dla kibiców: wystarczy do biura JW przyjść z biletem z meczu Polonii, by otrzymać 5 tys. zł zniżki na mieszkanie budowane przez dewelopera.
Bonusy czekają także na fanów Legii. Sprzedawcy opli z salonu Nivette są zakochani w tym klubie. - Wszyscy z nas chodzą na Łazienkowską, podkreśla sprzedawca Krzysztof Kośka, który dla kolegów z trybuny ma 5% zniżki na nowy samochód. Jeśli kibic należy do grupy zawodowej, jest lekarzem czy prawnikiem, to jeszcze ma dodatkowe 6% zniżki. Obie promocje są łączone.
Jeszcze dalej poszedł sponsor Legii - Seat. Jeśli ktoś przyjdzie do salonu tej marki z kartą kibica, dostanie aż 18 proc. zniżki na nowy samochód.
I pomyśleć, że w Anglii sama możliwość kupienia karnetu na mecze największych klubów jest uważana za wystarczający przywilej, bo chętnych jest więcej niż miejsc. Na liście oczekujących na karnet Arsenalu jest teraz 40 tys. chętnych.