Eurosport i Yahoo! stworzą serwis sportowy
Yahoo! oraz Eurosport ogłosiły nawiązanie współpracy mającej na celu stworzenie największego w Europie sportowego serwisu internetowego.
23.02.2007 07:10
Layout firmowanej wspólnie przez obie marki strony zostanie stworzony przez Yahoo!, a Eurosport dostarczy kontent sportowy. W nowym serwisie kibice sportowi będą mieli dostęp do najświeższych wiadomości i informacji ze świata sportu oraz uzyskają możliwość dzielenia się swoimi opiniami w specjalnym serwisie społecznościowym.
"Ta współpraca oznacza spełnienie marzeń wielu kibiców sportowych. Wspólnie będziemy w stanie zaspokoić sportowe zainteresowania tworząc społeczność internetową, której głównym zainteresowaniem jest sport. Współpraca z Eurosportem jest przykładem strategii Yahoo! tworzenia wiodących serwisów tematycznych. Im więcej użytkowników uda nam się przyciągnąć, tym więcej reklamodawców podąży za nimi." – powiedział Dominique Vidal, regionalny wiceprezydent Yahoo! Europe.
"Współpraca Eurosportu z Yahoo! umożliwi stworzenie największego w Europie serwisu sportowego, który będzie bardzo atrakcyjny dla reklamodawców ", dodał Laurent Eric Le Lay, prezydent i CEO Eurosportu.
Nowy serwis początkowo będzie dostępny na terenie Niemiec, Włoch oraz Wielkiej Brytanii. Jego start planowany jeszcze w tym roku.