Eska umacnia pozycję lidera


I półrocze 2007 r.: Radio Eska liderem wśród sieci radiowych-
zyskuje Ad.point, RMF Maxxx, Vox FM i Roxy. Tylko u nas szczegółowe
dane.

11.07.2007 12:27

W pierwszym półroczu 2007 roku liderem wśród sieci radiowych było radia Eska - wynika z najnowszych danych Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W porównaniu z analogicznym okresem 2006 roku radio Eska zanotowało wzrost udziału w rynku o 0,7 punktu proc. - do poziomu 8,3 proc.

Za nią plasuje się Audytorium 17 (17 rozgłośni regionalnych radia publicznego) z udziałem 5,0 proc. (rok wcześniej - 5,1 proc.). Na trzecim miejscu znalazły się 'Złote Przeboje' (18 stacji - Agora) z 3,4 proc. udziałem w rynku (przed rokiem 4,0 proc.).

Udział w czasie słuchania% Styczeń - czerwiec 2007 Styczeń - czerwiec 2006
ESKA [33] 8,3% 7,6%
Audytorium 17 [17] 5,0% 5,1%
Złote Przeboje [18] 3,4% 4,0%
Ad Point [11] 1,8% 1,7%
RMF MAXXX [11] 1,2% 1,0%
VOX FM [8] 0,6% 0,3%
PLUS [15] 0,5% 0,6%
ROXY [6] 0,4% 0,3%

II kwartał 2007
Także najnowsza fala badania Radio Track za II kwartał 2007 pokazuje, że sieć radiowa Eska umacnia pozycję lidera.

Udział Eski w rynku słuchalności wyniósł 8,6 proc. co w stosunku do analogicznego okresu rok temu oznacza wzrost o 0,9 punkt proc.

Drugie Audytorium 17 osiągnęło niższy wynik niż przed rokiem, udział z 5,3 proc. spadł do 4,8 proc. Złote Przeboje (18 stacji) również odnotowały spadek udziału o 0,7 proc. z 4,1 proc. do 3,4 proc.

Udział w czasie sluchania% Kwiecień - czerwiec 2006 Lipiec - wrzesień 2006 Paź.- grudzień 2006 St. - marzec 2007 Kwiecień - czerwiec 2007
ESKA [33] 7,7% 8,1% 7,8% 8,0% 8,6%
Audytorium 17 [17] 5,3% 5,2% 5,2% 5,1% 4,8%
Złote Przeboje [18] 4,1% 3,7% 3,4% 3,4% 3,4%
Ad Point [11] 1,8% 1,8% 1,7% 1,8% 1,7%
RMF MAXXX [11] 1,1% 1,2% 1,1% 1,2% 1,2%
VOX FM [8] 0,4% 0,5% 0,4% 0,5% 0,7%
PLUS [15] 0,6% 0,5% 0,5% 0,6% 0,4%
ROXY [6] 0,3% 0,3% 0,3% 0,3% 0,4%

Zobacz także
Komentarze (0)