Edward Korbel, Robert Kostka-Zawadzki: czas na Effective Communication
Startuje Effective Communication, firma badań rynku i doradztwa w
zakresie komunikacji marketingowej.
18.04.2008 08:00
Firma będzie specjalizować się w dostarczaniu wniosków i rekomendacji pomocnych w biznesie klientów, pochodzących z badania rynku oraz wiedzy eksperckiej z zakresu mediów, reklamy i strategii marek.
Effective Communication utworzyli Edward Korbel oraz Robert Kostka-Zawadzki. Obaj związani z branżą badań oraz komunikacji reklamowej od kilkunastu lat. Gromadzą doświadczenie pracy dla Agory, GfK Polonia, IQS and Quant Group, MillwardBrown SMG/KRC, MindShare, Starcom, TV Wisła, etc. Edward Korbel pracował ostatnio na stanowisku dyrektora badań w Starcomie, a Robert Kostka-Zawadzki współpracował z firmą IQS and Quant Group.
Effective Communication rozpoczyna od wprowadzenia na rynek dwóch produktów: badania rynku CATI Express oraz monitoringu treści internetowych WebScout.